Thursday, August 25, 2011

SUPIR A.K.A DREBAR

assalamualaikum
memang SERONOK memandu kereta, walaupun dahulu agak takut dan gementar.apabila selalu membawanya..kecuakan itu hilang sedikit demi sedikit dan sekarang lebih berkeyakinan..tapi agak lebih berhati-hati..sejak aku di hon oleh kereta yang dipandu insan lain..aku menjadi TRAUMA..bila dengar je bunyi hon..aku merasakan hon itu dituju ke aku..walaupun dari jarak jauh..sampai begitu sekali..dan kini aku lebih berhati-hati..dan belum berani untuk menghon kereta lain..walaupun hati PANAS menggelegak..SABAR itu penting..bila kad lesen aku bertukar WAJAH..(lesen penuh) time tu lah aku akan memberanikan diri..TUNGGU jelah..sape yang nak kena HON sangat dengan aku...sepanjang aku bawak kereta ni..memang pernah accident..tapi dengan harta benda awam je..benda tu tak rosak..tapi kereta kancil abah aku yang kemek..next,pernah langgar pagar rumah aku..sampai kan kereta aku...ops kereta ABAH AKU hehehe.. terguris dalam2..sampai berlubang awak semua..dan Alhamdulillah syukur..tidak berlaku apa- apa yang serius selain kereta yang dikemekkan oleh aku..=p 

so: peringatan dari aku..bila nak bawak kereta.jangan lupa baca basmalah dan doa sebelum gerak tuh..mesti yakin dan berani..jangan jadi macam aku..kecut nak hon orang..kalau rasa orang tu salah HON je sepuas hati kita...heheh..ok 

 
inilah gambar OPAH aku muda-muda dulu..maklumlah zaman dah moden..dunia dah maju..hik2 (>.<)

wassalam..(^-^)

masni

Terima kasih kerana sudi membaca.kalau rajin komen la ye.hee

Post a Comment