Thursday, July 21, 2011

oH NO!

assalamualaikum.
wee mase untuk menghupdate belog..kalau la facebook aku tak wat pasal, tak de maknenye haku nak menghupdate belog nih ha..wuwuwuwu...sebenarnya sedih teramat sangat melihatkan keadaan laptop aku.kena virus kah? dah tu asyik hidup pastu mati hidup mati.jangan sampai aku tanam kat kubur.huh tak sampai hati .elakkan lah.,..kenapa aku tak leh bukak facebook..mula-mula bukak ok je pastu dia kata macam ni

Sorry, we are experiencing temporary technical problem, please check back later.   


kenapakah? apa salah aku? apa dosa aku? ko nak wat aku macam ni..hahah. emo sudah. adoi. patot ke aku hantar repair kat kedai? duit lagi..huihh bukak belog ni boleh plak..tapi jap lagi dah panas mati la laptop ni..asyik sempot je ko ni he laptop,..nak beli baru tak sampai hati.
hurmm...apa pon tak boleh lah. (@.@)

masni

Terima kasih kerana sudi membaca.kalau rajin komen la ye.hee

1 comment:

Unknown said...

beli jaa baru. ceraikan laptop tu.

haha