Saturday, May 7, 2011

selamat hari ibu

assalamualaikum w.b.t

selamat hari ibu, mak! sayang mak! rindu mak! nak ciom2 pipi mak! tapi tak berkesampaian nak buat semua tuh..bukan hari ni je kakak sayang..sampai bila2 kakak sayang mak..mak kan mak kakak..kita kan kamceng kan mak?(macam la mak aq bace post ni ;( ) tak pe lah..mana taw mak dapat rasa apa yang kakak nak sampaikan..you re everything in the world..i need u! i need u! i need u,mak! sebab mak tempat kakak cerita segala-2nye contohnya..pasal pokwe kakak..haha tapi mak selalu bagi nasihat kat aq..belajar sampai berjaya.jangan ingat nak bercinta je..kakak akan cube mak..

keh2..mak aq ler kawan baik aq...kadang2 aq ni kuat majok ngn mak aq..sian mak aq..sori mak..kakak nak manja2 je..hihi..

p/s: actually aq xtaw bile jatuhnye tarikh hari ibu ni..tapi orang lain sibuk dok mengupdate status kat facebook pasal ibu..hari ibu la kot..errr betol la kot..hee..ala yang penting saya sayang mak saya..mak saya pon sayang saya..tak lupa juga kepada abah saya yang bersusah payah membesarkan saya..beri nafkah kepada saya..dua2 la aq sayang..senang cite..hari bapa lak bile ek? haha xpe la..yang penting aq taw apa yg penting dan ingat ape yg mak abah aq harapkan daripada aq.


mak dan abah tercinta..ni masa nak hantar aku first time masuk UKM..smart dan handsomekan abah aq mak aq lak cun..hehe
Terima kasih kerana sudi membaca.kalau rajin komen la ye.hee

No comments: