Sunday, May 29, 2011

29 MEI 2011( no t!TLe but Many Topicz Woahhh)

Assalamualaikum w.b.t

hari ini hari ahad..So hari2 minggu macam ni xde class memang xsah lau bangon awal(mata ke atas..tangan letak ke dada..hahah) yez akhirnya...PMPi ku sudah tamat..revision for kuiz...tapi..keusahawanan tak habis lagi ler..bile nak habis ler..tujuh bab ler...biase la smart kids memang macam ni..hahh(mata ke atas..tangan letak ke dada..heheh)

*macam biasa hari ni..aku makan banyak...cik rozy macak lauk sardin..nyummy..(badan mcm ni gak)
*kak ngah call..aku dapat bercakap dgn baby sara lolo...keh3..suara yang paling cute aku pernah dengar..(sore aq yg besar ni lagi cute)
*call mak..gelak2..haha
*mr A call-tanda dia ambil berat terhadap aku...
*rozy bagi i menjerit macam nampak hantu....taksuke3...buruk nye muka aku time menjerit tu..(malu saya ngan mrs wuwu tu)
*actually,hari ni aku pergi kenduri kahwin someone..;( tapi tak berkesampaian...saya ada di bangi..kak..mas sori xdapat hadirkan diri..cedey ler biler tengok gamba2 kahwin yang diorang upload kat fb...

selamAt pengantin baru kak mas dan suami..moge bahaGiA dunia akhirat..amiN..

tengok gambar ni..kegatalan aku nak kahwin semakin membuak-buak..haha..



nota ngaroT:   haha topic nye banyak memang tak banyak la...hahaha saja2 je,...wa nak ambil mood bacA keusahawanan..selasa mid exam woahhhhh....doakan saya menjawab soalan kuiz esok dan mid term keusahawanan 31 hb mei ini yer...
jangan lupa tengok sentap haTi Mak nAK...banyak tips yang berguna dari pROf sentap HAti mak nak..hahah...tengok kat u tube...gi tengok gih,..haha...tak pasal

chow...wassalam..

Terima kasih kerana sudi membaca.kalau rajin komen la ye.hee

No comments: