Wednesday, June 1, 2011

ucaPan istimewa buat si d!A

assalamualaikum w.b.t

dikesempatan aku kerja mengonline je ni..aku nak mengucapkan berkalung-kalung ucapan terima kasih kepada mereka yang terlibat dalam sumbangan ikhlas kepada pelajar yang kurang berkemampuan dengan memberi sumbangan berupa biskut,beras 5kG,bawang merah,nescafe, milo, horlics, buah epal..dan banyak lagi..

ini semua Gara-gara abang ipar aku yang terlanjur nak ke Kuala Lumpur...itu pasai wujudnya penyumbang2 yang sangat baik hati ni....iaitu kak ngah aku..wa terkezot berok lu..bila suami lu bagi berbag-bag bag plastik...masyaALLAH...dengan lauk ayam masak kicap dan sayur bayam yang mak masak..sedapnya..SYUKUR ALHAMDULILLAh ..rezeki aku..sayangnya kamu semua kat KakAk..terHaru gegilak...;((((((

aku kena tulis gak sebab kakak aku siap bagi kad ucapan  MISS YOU  U haha..


mula -mula aku tengok sampul kad nya(mulut ternganga tak terkata apa-apa)


 ni cover depan kadnya(xboleh belah..kak ngah bagi kad MISS you..romantik tol lu ni)


lastly,aku pon bacalah isi kadnya..hahahaha( privacy aku ni...tertunjuk plak..haha)
thats all

i Love mY famILy sO much


nOTA NGARoT: nak balik ke tak nak? nak balik ke tak nak? esok kawan- kawan kat bilik aku nak meninggalkan bilik untuk beberapa hari..aku? tak mahu keseorangan...oh tidak..saya wajib balik...penyelamat aku sekarang..abg ipa aku,,untung beliau kena tukar bekerja di Kuala Lumpur haha

wabillahi taufiq wal hidayah wassalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh.


Terima kasih kerana sudi membaca.kalau rajin komen la ye.hee

2 comments:

Anonymous said...

bwu pg td jmpe mas...mlm nie jmpe blog dye lak...hahahaha

Unknown said...

hahah kak.misa upenye..mas pon da jumpe kak misa nye..yeahhhhhhh....jom layan blog plak