Sunday, May 1, 2011

1 MEI 2011

selamat hari buruh!

keadaan diri aku hari ini:

gembira - mak ngan abah hantar aku sampai UKM

sedih - kena tinggal ngan mak abah.sorang2 kat bilik.

tak sihat - batuk,selsema,tekak gatal,muntah bila batuk..;((

bosan - tak taw nak buat apa kat bilik even barang2 xsiap kemas lg.

lapar - tak tw nak makan apa? kafe tak bukak.. makan biskut je

excited - nak tgk jadual kelas..harap2 selasa ni xde class..=)

geram -main game kat fb asyik nak kena refresh je..berodband lombab!!

menunggu - tunggu member..esok baru sampai.. aku nak angkot barang2 aku kasi clear bilik 102 ni.

ngantok - malam2 n hujan macam gini memang sedap untuk tidor. ;)

malas - malasnye nak packing barang2 nih..

azam - nak study elok2.xmaw maen2 lagi..;)

sekarang - nak post n sign out blog aku..

rindu semuanya...sayang semuanya...
Terima kasih kerana sudi membaca.kalau rajin komen la ye.hee

No comments: